طراحی سایت (بخش دوم)
طراحی سایت (بخش دوم)
2016/02/21
طراحی سایت (بخش چهارم)
طراحی سایت (بخش چهارم)
2016/02/21

طراحی سایت (بخش سوم)

طراحی سایت (بخش سوم)

در مقاله قبل، به دو مرحله کلی از فرآیند طراحی سایت اشاره شد و اینجا به ادامه آموزش طراحی سایت می پردازیم.

خلاصه فرآیند طراحی سایت – ادامه

process طراحی سایت (بخش سوم)

مرحله سوم) نوشتن متن برای سایت

پیش از نوشتن یک فایل HTML، باید تمام متن مورد نیاز را در پردازشگر مورد علاقه خود وارد کنید. انجام این کار در فرآیند طراحی به شما کمک می کند. اقدام دیگری که باید انجام دهید این است که متن را پیش از وارد کردن به سایت نهایی کنید. اصلاح متون در یک پردازشگر راحت تر از صفحه HTML انجام می شود.

مرحله چهارم) انتخاب یک چیدمان ساده و کلاسیک که در تمامی صفحات مورد نیاز باشد

در مرحله دوم از فرآیند طراحی سایت اشاره شد که بهتر است نمودار از سایت طراحی کرد. علاوه براین، در مرحله بعدی هر آنچه که باید در سایت آوردهشود نیز در یک پردازشگر نوشته می شود. با وجود نمودار و متن آماده شده برای سایت، حال می توانید یک چیدمان کلاسیک برای صفحات خود انتخاب نمایید. اگرچه انتخاب نوع چیدمان به سلیقه شما بستگی دارد ولی رعایت استانداردهای لازم، امری ضروری است.

مرحله پنجم) انتخاب شمای رنگی و فونت ها برای طراحی سایت

در این مرحله نوع فونت و رنگ های پایه انتخاب می گردند. سبک مورد استفاده باید متناسب با موضوع سایت باشد. بعنوان مثال: رنگ صورتی اصلا برای فروشگاه نرم افزار مناسب نیست. نکته حائز اهمیت این است که پیش از آغاز طراحی سایت، باید سبک موردنظر را انتخاب کرد چراکه ممکن است مجدداً مجبور به طراحی صفحات شوید.

منبع: www.how-to-build-websites.com

 

طراحان
طراحان
گروه طراحان دپارتمان طراحی وب‌سایت است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز نموده. طراحان کلیه نیاز‌های شما را در راه اندازی، نگهداری و مدیریت انواع وب‌سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری، پرتال‌های سازمانی، سایت‌های ویژه مشاورین املاک، سایت‌های ویژه آژانس‌های مسافرتی و رزرو و ... به‌صورت حرفه‌ای و کاربردی برطرف می‌نماید.