چرا بهینه سازی سایت و سئو اهمیت بسیار بالایی دارد؟؟

بهینه سازی سایت و سئو مهمترین عامل برای موفقیت یک وب‌سایت در فضای مجازی و جلب بیننده می‌باشد. به طور کلی تعداد بازدیدکنندگان یک سایت، عامل اصلی برای کسب موفقیت در دنیای مجازی است. بهترین راه برای رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران، موتورهای جستجو می باشند. یعنی اگر در جستجوی کسب اطلاعات در رابطه با موضوعی خاص و یا به دنبال خدمات و یا کالایی باشید، در اولین گام به سراغ موتورهای جستجوگر خواهید رفت. امروزه موتورهای جستجو یکی از ابزارهای قدرتمند و مهم در بستر وب می‌باشند و کمک فراوانی به کاربران اینترنتی می‌نمایید که آمارها نیزگواهی بر این ادعا هستند:

د راکثر موارد ۱۰ رتبه اول (صفحه نخست) نتایج جستجو می تواند خواسته کاربران را برآورده کند و هنوز هم علاقه دارند که تنها ۱۰ سایت اول در نتایج جستجو را مرور کنند. با توجه به این آمارها، اهمیت کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو روشن تر می شود، به طوری که رتبه بالاتر برابر است با بازدید کننده بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر. با توجه به روشن شدن اهمیت موتورهای جستجو، باید هر وب‌سایتی برای موفقیت، حتماً در نتایج اولیه حضور داشته باشد که راه حضور آن نیز تنها به وسیله روش‌ها و تکنیک‌های خاصی امکان پذیر است. حضور در موتورهای جستجو، پس از پیاده سازی و راه اندازی سایت، گامی است که هیچ گاه نباید فراموش شود. اما نکته‌ای که نباید فراموش کرد آن است که تنها حضور در این موتورها کافی نیست چرا که معمولا کاربران نتیجه مورد نظر خود را در صفحه نخست و یا دوم انتظار دارند، بنابراین پیروزی در رقابت برای قرار گرفتن در صفحات نخست در جستجوی کلمات کلیدی خاص بسیار اهمیت دارد.

  • طرح ویژه طراحان
ما درگروه طراحان برای سایت‌هایی که طراحی می‌کنیم یک قرار تضمینی جهت بهینه سازی موتورهای جستجو ارائه می دهیم . بدین ترتیب با انعقاد یک قرار داد به طور مثال برای ۳ کلمه کلیدی، عملیات بهینه سازی جهت سایت شما آغاز خواهد شد و شما فقط زمانی هزینه قرار را پرداخت می کنید که برای آن ۳ کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل قرار گرفته باشید!!

طـراحان در شـبکه‌هـای اجتمـاعـی