طراحی سایت
طراحی سایت تک صفحه ای
2016/11/05
اهمیت xslt
اهمیت XSLT
2016/12/05

طراحی سایت و حفظ اعتبار برند

طراحی سایت

حفظ اعتبار برند و طراحی سایت

 فعالیت‌های دیجیتالی و آنلاین یک فرد تمام چیزی است که به صورت آنلاین در اینترنت انجام می‌دهد. این فعالیت‌ها شامل پست گذاشتن در یک وبلاگ نظر گذاشتن در رسانه‌های اجتماعی و خرید محصولات از وب سایت‌های تجارت الکترونیک می‌شود. فعالیت‌های اینترنتی شما با بیان موارد زیادی درباره برند و وب سایتتان به کاربران، به حفظ اعتبار برند و طراحی سایت سایتتان کمک می‌کند.

Brand2 300x200 طراحی سایت و حفظ اعتبار برند

این مورد می‌تواند برای جمع آوری اطلاعات، معرفی هویت و حتی اعتبار برند و یا وب سایتتان باشد. در این مقاله به ۸ توصیه مختلف رجوع می‌کنیم که به مدیریت فعالیت آنلاینتان کمک می‌کند تا دریابید که این فعالیت‌ها در جهت پیشبرد وب سایت و برندتان کار می‌کنند و یا بالعکس.

۱.دریابید که در اطرافتان چه اتفاقاتی می‌افتد.

اگر ندانید که اطرافتان چه مواردی وجود دارد و اتفاق می‌افتد، نمی‌توانید به طور موثر فعالیت‌های آنلاین خود را  مدیریت کنید. زمانی را در Google بگذرانید تا دریابید که چه اخبار جدید در وب سایت‌ها موجود است. آیا نتایج مثبت و منفی یافته‌اید؟ اگر این چنین است فعالیت اینترنتی شما بسیار عالی است. یا نتایج منفی در یافت کرده‌اید؟ باید این نتایج منفی را از حذف کنید تا در معرض عموم قرار نگیرد.

۲.اطمینان حاصل کنید که پست‌های شخصیتان، خصوصی باقی می‌ماند.

Brand1 257x300 طراحی سایت و حفظ اعتبار برنداطمینان حاصل کنید که پست‌های شخصیتان که نمی‌خواهید کارمندان و یا اشخاص دیگر ببینند، قفل شده‌اند.  برخی وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی هر چند وقت یک بار کنترل سیاست‌های حفظ حریم شخصی خود را تغییر می‌دهند. در غیر این صورت، ممکن است تصاویر شخصیتان که در یک مهمانی هستید، در اینترنت پخش گردد و این امر برای برند و وب سایتتان مفید نمی‌باشد. از این رو، اطمینان حاصل کنید که همیشه این تنظیمات را بررسی می‌کنید. اما به یاد داشته باشید که این موارد ممکن نیست همیشه از شما محافظت به عمل آورد.

صفحه‌های موجود در وب سایت‌های اجتماعی ممکن است در مروگرها نیز پخش گردد و زمانی که این اتفاق افتاد هر کسی می تواند تصویر، ویدئو، صدا و غیره را از صفحه شما برداشته و در وب سایت‌های دیگر دوباره پست کند. شما در این شرایط هیچ کنترلی روی موارد شخصی خود نخواهید داشت و به اعتبار برند و وب سایتتان صدمه خواهید زد.

۳. نرم افزارهای خود را به روز نگاه دارید.

هیچ چیز بیشتر از داشتن اطلاعات ویروسی و اشتراکشان با دیگران، نمی‌تواند به هویت برند و وب سایتتان آسیب بزند. از این رو بسیار اهمیت دارد تا نرم افزار آنتی ویروس،  Vpn (شبکه‌های مجازی شخصی)، اسکنرهای بد افزار و دیگر برنامه‌ها و نرم افزارهایتان فعال و به روز رسانی شده باشد. این موارد شامل سیستم اجرایی وب سایتتان نیز می‌باشد. اطمینان حاصل کنید که از نسخه‌های به روز نرم افزارها برای امنیت بیشتر، دانلود کرده و نصب می‌نماید.

۴.از رمز عبورهای قدرتمندی استفاده کنید.

به همین ترتیب شما نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که اکانت‌های آنلاینتان نیز با رمز عبورهای قدرتمند، محافظت و مراقبت شده است. یک رمز عبور و یا پسورد می‌تواند شامل موارد زیر و یا ترکیبی از آن‌ها باشد:

  • حروف بزرگ
  • اعداد
  • نشانه‌ها

شما رمز عبوری می‌خواهید که برای حدس زدن ساده نباشد، از این رو از اسم‌های معمول فامیلی و یا تاریخ تولد و یا شماره همراه و غیره برای تنظیم رمز عبور خودداری کنید. یک برنامه خوبی که می‌توانید برای ساخت رمز عبور قدرتمند از آن کمک بگیرید، ۱password می باشد.

۵. بسط دادن فعالیت‌های آنلاین خود

برخی کاربران سایت‌ها در خرید محصولات به صورت اینترنتی دچار شک و تردید هستند، آن‌ها دارای یک کارت اعتباری مخصوص برای خریدهای اینترنتی خود هستند. اگر آن‌ها از کارت اعتباری خود برای خرید محصولات یک وب سایت استفاده نکنند، به معنی شکست برند و وب سایت مورد نظر می‌باشد. شما باید فعالیت‌های آنلاین خود را بسط دهید تا بیشتر شما، تجارت، برند و سایتتان شناخته شود و از این رو می‌توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید.

شما این کار را می‌توانید با ایمیل‌های وب سایت نیز انجام دهید- به هنگام طراحی سایت یک ایمیل برای خود بسازید و زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید که کاربر وب سایت در سایت شما ثبت نام کرده و عضو شده باشد. ایمیلی برای خود باید تنظیم کنید که مخصصوص وب سایت و دیگری مخصوص رسانه‌های اجتماعی باشد. شاید تعدد آدرس ایمیل‌ها برای شما گیج کننده باشد، اما در نهایت به راحتی می‌توانید روی ایمیل‌های هر بخش خود به راحتی مدیریت داشته باشید.

۶. آیا از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌نمایید؟

اکثر اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های همراهتان می‌توانند اطلاعاتی از شما و وب سایت و یا تجارتتان فراهم کنند. در حالی که از لحاظ نظری می‌توانید روی دسترسی داشتن به این اپلیکیشن‌های خود نظارت داشته باشید، اما چه کسی واقعاً می‌داند که زمانی که یک اپلیکیشن نصب شد، چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟ به همین دلیل، توصیه می‌شود تا در لیست اپلیکیشن‌های خود جست و جو کرده و مواردی که استفاده نمی‌کنید را حذف نمایید. از این روی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی بر علیه طراحی سایت و یا برندتان جمع آوری نمی‌شود. به علاوه این امر باعث ایحاد فضای بیشتر برای دیگر اپلیکیشن‌ها، تصاویر و غیره می‌باشد.

۷.کوکی‌های مرورگر خود را بررسی کنید.

آیا می‌دانستید که شما می‌توانید وب سایت‌هایی را مشاهده کنید که مرورگرتان کوکی آن‌ها را بپذیرد؟ از این رو، باید به طور منظم بررسی کنید که آیا وب سایت‌های نا آشنایی به مرورگرتان کوکی‌های می‌فرستند یا خیر. اگر این چنین سایت‌های نا آشنا وجود داشت باید آن‌ها را در تنظیمات مرورگرتان حذف نمایید. اگر در این مورد نمی‌توانید کاری انجام دهید، پلاگین‌های در دسترس زیادی وجود دارد که به کنترل بهتر کوکی‌هایتان، بسیار کمک می‌کند.

۸. باید بدانید مواردی را که حدف می‌کنید، در پایگاه داده و یا آرشیو هم چنان موجود است.

حتی اگر مواردی را در اینترنت و یا طراحی سایت خود حذف می‌کنید، باید بدانید که هنوز هم در پایگاه داده‌ها و آرشیو‌ها برای همیشه باقی می‌مانند. در خیلی از شرایط، حتی اگر شما موردی را حذف کنید، می‌تواند هنوز هم قابل دسترس باشد. زمانی موردی را که به صورت آنلاین در وب سایت و یا وبلاگ خود قرار می‌دهید باید بدانید که راه بازگشتی وجود ندارد، از این رو در کلیک کردن روی کلمه “ارسال” بسیار دقت کنید.

این موارد تنها توصیه‌های اندکی بودند که می‌توانند برای مدیریت فعالیت‌های اینترنتیتان استفاده شوند و اطمینان حاصل شود که تحت کنترل می‌باشند.

طراحان
طراحان
گروه طراحان دپارتمان طراحی وب‌سایت است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز نموده. طراحان کلیه نیاز‌های شما را در راه اندازی، نگهداری و مدیریت انواع وب‌سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری، پرتال‌های سازمانی، سایت‌های ویژه مشاورین املاک، سایت‌های ویژه آژانس‌های مسافرتی و رزرو و ... به‌صورت حرفه‌ای و کاربردی برطرف می‌نماید.