طراحی سایت (بخش سوم)
طراحی سایت (بخش سوم)
2016/02/21
طراحی سایت (بخش چهارم)
طراحی سایت (بخش پنجم)
2016/02/21

طراحی سایت (بخش چهارم)

طراحی سایت (بخش چهارم)

در قسمت قبل، تا پنج مرحله از طراحی سایت آموزش داده شدند. در این بخش، به بررسی مراحل ششم و هفتم فرآیند طراحی سایت می پردازیم.

خلاصه فرآیند طراحی سایت – ادامه

مرحله ششم) ساخت وب سایت

در این مرحله می توانید ساخت صفحات وب را آغاز کنید. بدین ترتیب:

۱. برای ساخت هر صفحه وب اقدامات مراحل ۱ تا ۵ را انجام دهید.

۲. صفحات وب را به هم لینک دهید.

از این مرحله به بعد می توانید بطور امتحانی طراحی سایت خود را آغاز کنید.

مرحله هفتم) انتخاب نام دامنه

زمانی که ساخت سایت به اتمام رسید، نیاز به تعیین نام دامنه دیده می شود.

تمامی وب سایت ها به یک اسم دامنه احتیاج دارند و انتخاب نام دامنه بر چگونگی یافتن سایت شما توسط کاربران موثر است؛ بنابراین، در این مرحله دقت نمایید. در این مقوله نکاتی وجود دارند که توجه به آن ها حائز اهمیت می باشد.

۱. اسامی دامنه که اطلاعات مفیدی در زمینه وب سایت می دهند اصلی ترین المان برای موتورهای جستجو می باشد. بعنوان مثال، چنانچه درصدد طراحی سایت برای فروشگاه نرم افزار هستید بهتر است نامی انتخاب کنید که در ارتباط با مقوله نرم افزارهاست. بدین ترتیب، کاربران بهتر و سریع تر متوجه می شوند که اسیت در چه زمینه ای فعالیت می کند.

۲. موتورهای جستجو مانند گوگل بدنبال المان های متعددی از سایت شما می گردند و مشخص می کنند که سایت شما در چه زمینه ای هستند. یکی از همین عناصر کلیدی نام دامنه است. گوگل بدنبال کلمات کلیدی در نام دامنه می گردد و به گوگل بوت (نرم افزار اتوماتیک گوگل) کمک می کند تا سایت شما را دسته بندی نماید.

در اینجا یک سوال باقی می ماند و آن هم این است که آیا نام دامنه باید مشابه نام کسب و کار باشد؟ جواب، منفی است. هیچ الزامی برای مشابه بودن نام دامنه و کسب و کار وجود ندارد.

domain reg 300x263 طراحی سایت (بخش چهارم)

منبع: www.how-to-build-websites.com

 

طراحان
طراحان
گروه طراحان دپارتمان طراحی وب‌سایت است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز نموده. طراحان کلیه نیاز‌های شما را در راه اندازی، نگهداری و مدیریت انواع وب‌سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری، پرتال‌های سازمانی، سایت‌های ویژه مشاورین املاک، سایت‌های ویژه آژانس‌های مسافرتی و رزرو و ... به‌صورت حرفه‌ای و کاربردی برطرف می‌نماید.