افزایش سطح دسترسی وردپرس
افزایش سطح دسترسی وردپرس
2016/01/19
فیلترهای CSS
فیلترهای CSS
2016/01/22

طراحی های منحصر بفرد صفحات ” تماس با ما “

طراحی های منحصر بفرد صفحات " تماس با ما "

یکی از مهم ترین جوانب طراحی وب سایت، طراحی جالب توجه صفحه تماس با ما می باشد. زمان مراجعه کاربران به صفحه تماس با ما حداقل کاری که صاحب سایت می‌تواند بکند این است که آن ها را تشویق به تکمیل فرم تماس کرده و به نحوی کاربران را به مراجعین دائمی سایت مبدل کند. در ادامه، مجموعه ای از طراحی های شگفت انگیزی در زمینه صفحه تماس با ما آورده شده است که می توانند الهام بخش خوبی برای شما باشند.

Pixel Wrapped

2 PixelWrapped طراحی های منحصر بفرد صفحات  تماس با ما

استودیو طراحی Pixel Wrapped یک وکتور ساده اما جالب را بعنوان صفحه تماس با ما در نظر گرفته است. همانطور که می بینید فرم اطلاعات به صورت برگه ماشین تایپ در نظر گرفته شده است. اطلاعات تماس هم با فونت دست نویس روی یک برد آورده شده‌اند.

Ashes & Milk

5 AshesandMilk طراحی های منحصر بفرد صفحات  تماس با ما

این سایت، مجموعه ای از طراحی های ارگانیک است که شامل هنرهای دستی می باشد. در صفحه تماس با ما از آیتم های چوبی استفاده شده که نشان دهنده یکی از المان های بکار رفته در ساخت اشیا است.

Lionways

6 Lionways طراحی های منحصر بفرد صفحات  تماس با ما

سایت Lionways برای صفحه تماس با ما پیش زمینه ای از چوب را انتخاب کرده و از تصویر یک کارت پستال برای فرم اطلاعات استفاده نموده است. دو نکته جالب توجه در این صفحه دیده می شود: ۱) منوی راهنمای سایت به شکل یک رسید قرار داده شده است و ۲) در طراحی کارت پستال از تصویر یک تمبر سال ۱۹۲۳ انتخاب شده است که حسی نوستالژیک را می رساند.

Digital Base

11 DigitalBase طراحی های منحصر بفرد صفحات  تماس با ما

 یکی از متمایزترین صفحات تماس با ما مربوط به سایت Digital Base می باشد که با در بر داشتن تصویر یک پیغام در بطری شیشه‌ای، بهترین نماد تماس و ارسال پیام توسط کاربران می‌باشد.

Brown’s Court Bakery

14 BrownsCourtBakery طراحی های منحصر بفرد صفحات  تماس با ما

 طرح جالب گاری قدیمی تحویل نان در طراحی ساده این سایت با رعایت دیدگاه مینیمالیسم، حسی از روزگار گذشته را القا می کند و می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

Fat Fish

16 FatFish طراحی های منحصر بفرد صفحات  تماس با ما

طراحی چشمگیر این سایت در داشتن تایپوگرافی دست نویس است که در جلب کاربران تاثیر مثبتی داشته و با این فونت حسی از یک فرم  واقعی و غیرالکترونیکی را می‌رساند.

بطور کلی نمونه های بالا بصورت تصادفی بعنوان بهترین‌های صنعت دیجیتال معرفی نشده اند و بدلیل تاثیری که بر کابران داشتند توانسته اند به همچین موفقیتی دست یابند. بخش تماس با ما یکی از کلیدی ترین بخش های هر سایت است که با سبک خاص خود می تواند هر مراجعه کننده ای را به یک کاربر دائمی تبدیل کند.

منبع: webdesignviews.com

طراحان
طراحان
گروه طراحان دپارتمان طراحی وب‌سایت است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز نموده. طراحان کلیه نیاز‌های شما را در راه اندازی، نگهداری و مدیریت انواع وب‌سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری، پرتال‌های سازمانی، سایت‌های ویژه مشاورین املاک، سایت‌های ویژه آژانس‌های مسافرتی و رزرو و ... به‌صورت حرفه‌ای و کاربردی برطرف می‌نماید.