تغییر CSS به Sass در وردپرس
معرفی plugin های پرکاربرد در وردپرس
2016/01/18
طراحی های منحصر بفرد صفحات " تماس با ما "
طراحی های منحصر بفرد صفحات ” تماس با ما “
2016/01/19

افزایش سطح دسترسی وردپرس

افزایش سطح دسترسی وردپرس

هرچه سطح دسترسی وردپرس بهتر باشد، افراد بیشتری می توانند به آن سایت مراجعه کنند.

آیا سایت ورد پرس شما قابل دسترسی است؟ این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه هرچه افراد بیشتری به سایت شما مراجعه کنند این برای اعتبار سایت بهتر است. دسترسی آسان به یک سایت منجر به بهینه سازی موتورهای جستجو شده و استفاده از آن را برای کاربران راحت می سازد. افزایش دسترسی وردپرس یک سایت کار چندان دشواری نیست ولی بسیاری از افراد نمی دانند باید از کجا شروع کنند.

تیم دسترسی

هم اکنون، پروژه وردپرس تیمی را همراهی می کند که تیم دسترسی نام دارد و همانطور که از اسمش مشخص است در جهت ارتقای سطح دسترسی فعالیت می‌کند. این تیم پیشنهاداتی مبنی بر افزایش دسترسی وردپرس ارائه کرده و همانند دستورالعمل های مربوط به کدگذاری، لیستی از منابع و ابزار کارآمد برای بهبود دسترسی سایت فراهم نموده است.

plugin های دسترسی

wp accessibility plugin 1 افزایش سطح دسترسی وردپرس

plugin اصلی برای افزایش دسترسی، plugin دسترسی وردپرس است که ویژگی های رایجی را به بسیاری از تم ها داده و در عین حال، اصلاحات زیادی در این زمینه انجام می دهد. علاوه براین، plugin های دسترسی متعددی هستند که بطور رسمی توسط وردپرس معرفی شده اند.

لینک دانلود plugin دسترسی وردپرس

لینک سایر plugin های دسترسی

سطح دسترسی تم

گروه بررسی تم در وردپرس متشکل از افرادی است که تم های وردپرس را مورد سنجش قرار داده و تایید می کنند. در حال حاضر اگر به فهرست تم های رسمی وردپرس سری بزنید و بین آن ها دسترسی را جستجو کنید، تنها تعداد معدودی به شما نمایش داده می شوند. این گروه، مجموعه ای از دستورالعمل ها را منتشر نموده است که هر طراحی می تواند با کمترین صرف وقت از تم ها بهره مند شود. هدف این است که کاربران بهتر و راحت تر از تم ها استفاده کنند.

 لینک دانلود تم ها

منبع: www.creativebloq.com

طراحان
طراحان
گروه طراحان دپارتمان طراحی وب‌سایت است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز نموده. طراحان کلیه نیاز‌های شما را در راه اندازی، نگهداری و مدیریت انواع وب‌سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری، پرتال‌های سازمانی، سایت‌های ویژه مشاورین املاک، سایت‌های ویژه آژانس‌های مسافرتی و رزرو و ... به‌صورت حرفه‌ای و کاربردی برطرف می‌نماید.