اهمیت استفاده از فضای سفید در طراحی سایت
اهمیت استفاده از فضای سفید در طراحی سایت
2015/12/26
تاثیر فونت برکاربران وب سایت ها
تاثیر فونت برکاربران وب سایت ها
2015/12/28

ترکیب رنگ در طراحی وب سایت

ترکیب رنگ در طراحی سایت

اهمیت ترکیب رنگ در طراحی وب سایت ها

در فرآیند طراحی وب سایت یکی از مهم ترین بخش ها، انتخاب ترکیب های رنگی مناسب است و به نوعی می توان گفت که رنگ بندی هر سایت می تواند نشان دهنده ماهیت و  محتوای آن باشد. در اینجا می خواهیم سایت هایی را معرفی کنیم که می توانند در انتخاب ترکیب های رنگی  برای طراحی وب سایت ایده های جالبی به شما ارایه دهند.

ترکیب رنگی سایت2 ترکیب رنگ در طراحی وب سایت

در کنار وب سایت آشنا و معروف از جمله Adobe Kuler  می توان به برخی از وب سایت های که در این زمینه فعالیت دارند اشاره کرد. بعنوان مثال، وب سایت ColorLovers.com یکی از قوی ترین شبکه های اجتماعی است که در زمینه معرفی ترکیب های رنگی فعالیت می کند که اعضای آن، الگوهای متنوع و ترکیب های مختلف رنگی را طراحی نموده اند که شما به راحتی می توانید از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر آن، وب سایت ColorSchemeDesigner.com هم یکی دیگر از ابزارهایی است که می توانید از آن بهره مند شوید. این سایت به شما کمک می کند درکنار معرفی رنگ بندی های مختلف، با وب سایت هایی که رنگ بندی مشابه ترکیب رنگی مورد نظر شما دارند، نیز آشنا شوید. بعنوان آخرین راه حل، پیشنهاد می کنیم به وب سایت هایی چون Template Monster و یا  ThemeForrest نیز مراجعه کنید. ویژگی متمایز کننده این شبکه ها این است که با توجه به موضوع کاری مورد نظر شما، ترکیب های رنگی جالبی را نشان می دهند.

انتخاب رنگ در طراحی وب سایت می تواند به شخصیت سازی و ایجاد هویت بصری برای برند و پایگاه اینترنتی شما تاثیر بسزایی داشته باشد. هیچگاه از مرحله انتخاب رنگ برای وب سایت خود به آسانی عبور نکنید.

طراحان
طراحان
گروه طراحان دپارتمان طراحی وب‌سایت است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز نموده. طراحان کلیه نیاز‌های شما را در راه اندازی، نگهداری و مدیریت انواع وب‌سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری، پرتال‌های سازمانی، سایت‌های ویژه مشاورین املاک، سایت‌های ویژه آژانس‌های مسافرتی و رزرو و ... به‌صورت حرفه‌ای و کاربردی برطرف می‌نماید.