طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا)
طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا)
2016/01/02
5 روش برتر در زمینه تجربه کاربر (User Experience )
۵ روش برتر در زمینه User Experience) UX Design)
2016/01/03

طراحی صفحات وب سایت

طراحی صفحات وب سایت

آیا همواره بدنبال منبعی جالب و کامل برای طراحی صفحات وب سایت هستید؟

در این بخش کتاب بسیار مفیدی را به شما معرفی می کنیم که نکات ارزنده و جالبی را درباره طراحی صفحات وب سایت آموزش می دهد.

اغلب کتاب هایی که با موضوع طراحی وب سایت نوشته شده و به فروش می رسند بیشتر به جوانب پیشرفت در کار طراحی از قبیل HTML، CSS، JavaScript و غیره تمرکز می کنند در حالی که توجه اصلی کتاب مذکور تنها بر روش های لازم برای طراحی صفحات وب سایت است.

این کتاب، Design for a Perfect Screen نام دارد که توسط وب سایت نام آشنای Webydo به صورت کتاب الکترونیکی در دسترس همگان قرار گرفته است.

تمامی نکات آموزشی این کتاب با مثال هایی واقعی در زمینه طراحی صفحات وب سایت همراه هستند که درک و فهم مطالب را برای خواننده آسان تر کرده و وی را ترغیب به ادامه خواندن می کند. تحریر این کتاب به حدی شیواست که در مدت زمان اندکی می توان آن را مطالعه کرد.

design perfect screen awwwards 3 طراحی صفحات وب سایت

ما پیشنهاد می کنیم که تمامی افراد دنیای طراحی وب سایت، چه کسانی که سال ها در این زمینه تجربه کسب کرده اند و چه کسانی تازه واردان حرفه طراحی صفحات وب سایت هستند، این کتاب را مطالعه کرده و  بعنوان منبعی جامع نزد خود نگاه دارند تا هر زمان که به آن احتیاج داشتند، بتوانند از مطالب درج شده بهره مند شوند.

برای دستیابی به این کتاب ارزشمند، شما می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود کتاب

منبع: www.awwwards.com

طراحان
طراحان
گروه طراحان دپارتمان طراحی وب‌سایت است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز نموده. طراحان کلیه نیاز‌های شما را در راه اندازی، نگهداری و مدیریت انواع وب‌سایت‌های اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های خبری، پرتال‌های سازمانی، سایت‌های ویژه مشاورین املاک، سایت‌های ویژه آژانس‌های مسافرتی و رزرو و ... به‌صورت حرفه‌ای و کاربردی برطرف می‌نماید.